دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت فصل دهم :فراگرد سازماندهی کتاب سازماندهی و طراحی ساختار نوشته دکتر علی اصغر پور عزت ، دکتر غزاله طاهری عطار در ۲۴ اسلاید قابل ویرایش مناسب برای ارائه کلاسی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
سازماندهی عبارت است از فراگرد تقسیم کار میان افراد و ایجاد ارتباط میان آنها، به گونه ای که امکان نیل به اهداف سازمانی را فراهم آورد.هر چند سازماندهی با تقسیم کار آغاز میشود ، آثار آن در همه مراحل فراگرد مدیریت، از هدف گذاری گرفته تا برنامه ریزی، هماهنگی ،فرماندهی کنترل، مستقر است.بنابر این می توان ادعا کرد که مدیریت یعنی سازماندهی و سازماندهی یعنی مدیریت.
مراحل سازماندهی اثربخش
الف) تعیین و تعریف اهداف دوربرد (بلندمدت) سازمان؛
ب) تعیین و تعریف دقیق اهداف میان برد سازمان؛
ج) تعیین و تعریف دقیق اهداف کوتاه برد سازمان؛
د) تعیین کلیه وظایفی که باید برای تحقق اهداف انجام شوند؛
ه) تدوین شرح وظایف و تعریف عملیات ضروری برای تحقق هر هدف؛
و) تعیین فراگرد انجام وظایف و تقدم و تأخر انجام هر وظیفه در مجموع سازمان؛
دانلود رایگان خلاصه کتاب سازماندهی و طراحی ساختار پورعزت
دانلود رایگان کتاب سازماندهی و طراحی ساختار پورعزت
خلاصه سازماندهی و طراحی ساختار پورعزت
درباره این سایت